בלוג שמטרתו לקדם עסקים, לעזור ליזמים להקים עסקים חדשים ולעסקים קיימים לגדול ולצמוח.
ייעוץ עסקי עושים רק עם מומחים
קבל קישור
Facebook
Twitter
Pinterest
אימייל
אפליקציות אחרות
פורוורד – חברת ייעוץ עסקי מובילה בישראל. מאות הצלחות של ליווי עסקים. בקרו באתר למידע על ייעוץ כלכלי עסקי. צרו קשר והתחילו היום מוזמנים לצפות בסרטון תדמית שלנו:
מודל SWOT הוא מודל נפוץ לתכנון יעדיו של עסק ולתכנון מהלכים. בכל עסק ישנם גורמים פנימיים וחיצוניים שיכולים לקדם אותו או להצר את צעדיו. מטרתו של כל בעל עסק היא לזהות את כל אחד מן הגורמים הללו ויותר כך- לדעת איך לנצל הפרמטרים החיוביים- החיצוניים או הפנימיים כגורם מניע, כזה שיתן רוח גבית לעסק וימנף אותו וכיצד למזער נזקים או לצפות את הפרמטרים השליליים- החיצוניים והפנימיים. במאמר נפרט על כל אחד מארבעת הפרמטרים המרכיבים את המודל וכיצד ניתן לנצל אותו או לחילופין להתמודד איתו. מודל זה מהווה כלי משמעותי מאד בתהליך ה ייעוץ העסקי ומאפשר קבלת החלטות משמעותיות לגבי האסטרטגיה העסקית שלך העסק. אז מה המטרות של ה - SWOT ? להגדיר ולקבוע את האסטרטגיה השיווקית של העסק מאפשר לנו לבדוק ולהגדיר את היתרון התחרותי של העסק מאפשר לנו להעריך את סיכוייו של העסק להצליח אפשר לנו לטפל ביתרונות שלנו ולמנף אותם מאפשר לנו לטפל בחסרונות שלנו ושל העסק ולמנף אותם ליתרון מאפשר זיהוי הזדמנויות בשוק מייצר לעסק תהליך עבודה תיאור התהליך : לסיכום, אני ממליץ לכל עסק ובעיקר לעסקים קטנים לבצע ניתוח SWOT לעס
עסקים רבים נוטים להשקיע את מרבית זמנם וכספם בשיווק ובגיוס לקוחות, אבל ממעטים להשקיע בשימור הלקוחות הקיימים שלהם, בשיפור השרות ובשיפור שביעות הרצון שלהם. גיוס לקוח חדש עולה הרבה כסף, יותר משימור הלקוח הקיים ולכן חשוב שתשקיעו זמן וכסף בלקוחות הקיימים שלכם. תדאגו שיהיו מרוצים ממכם על מנת שגם ימליצו עליכם. הרי לקוחות שמגיעים מלקוחות ממליצים הם הטובים ביותר והקלים ביותר לגיוס, מול לקוחות אלו אחוז הסגירה שלכם יהיה הגבוה ביותר. כ יועץ עסקי המלווה עסקים רבים אני ממליץ לכם להקדיש תשומת לב לנושא. להלן מספר טיפים ורעיונות שיעזרו לכם לשפר את שרות הלקוחות שלכם ויעזרו לכם להפוך את הלקוחות שלכם ללקוחות ממליצים . נתחיל : גלו מול הלקוחות שלכם סבלנות גדולה, תנו להם את התחושה ששום דבר לא מטריד אתכם כרגע חוץ מלתת להם את מלוא השירות. צריך כל הזמן לחדש ולעניין את הלקוחות שלכם שלא ישתעממו ... נסו להבין מהלקוחות שלכם מה חשוב להם, ממה הם מרוצים וממה לא - עשו סקרים, משובים, דברו איתם וכו' ... זכרו המשפט "הלקוח תמיד צודק" זו לא קלישאה. תהיו זמינים ר 24/7
כל עסק מחפש את הבידול שלו מהמתחרים. מדובר בתהליך לא פשוט, ארוך ומאתגר. רציתי הבוקר לשטף אתכם בכלי מעולה היכול לסייע לכם בכך. מדובר בשיטה מבוססת על עשרת ה- P. להכרת השיטה לחצו על הלינק. לחצו לקריאת המאמר על בידול שיווק . בברכה, משה הרשקו ייעוץ עסקי forward
תגובות
הוסף רשומת תגובה