אין קיצורי דרך בקידום אתרים (אורגני) מידע חשוב שימנע ממכם הפסד כספי גדול


ממליץ לקרוא עד הסוף לכל מי שמעוניין לקדם את האתר שלו ולא להפסיד הרבה כסף...

בזמן האחרון אני שומע כל מיני התחייבויות של חברות בנושא קידום בגוגל והבטחות שהאתר שלכם יהיה במקום 1 כל הזמן בכל מיני מילות מפתח .. 

אז מה זה בעצם ? איך זה עובד ? ומה הסיכוי/סיכון .
להלן ניתוח הדברים והמלצתי:
קידום האתר לעסקים קטנים אינו עסק זול, וחברת הקידום בדרך כלל איננה יכולה להבטיח לכם התחייבות על מיקום מסוים במנועי החיפוש, ופה מתחיל הקאץ', אם החברה חזקה מספיק, היא תאמר לכם בצורה חלקה מאוד - אנחנו לא יכולים להתחייב על מיקום במנועי החיפוש מסיבה פשוטה, אנחנו לא בעלי הבית של GOOGLE!
ואם, לצערי, החברה/המקדם נואשים ללקוחות הם יתחייבו על דבר שהם "יכולים" לעמוד מאחוריו אך ורק בקידום שחור (כובע שחור),
מה זאת אומרת?
ישנם מספר דרכים לקידום אתרים במנוע החיפוש GOOGLE (שהוא היותר רלוונטי נכון להיום)
קידום לבן קידום לפי ההנחיות של גוגל זהו קידום יעיל לאלו שמסתכלים לטווח רחוק ומחפשים קידום הדרגתי אך בטוח.
קידום אפור - לעקם פינות, ללכת בין הטיפות, החלפת לינקים, וכדומה.
קידום שחור - לחפש ולמצוא "פירצות" באלגוריתם של גוגל, לנסות "לעבוד" על גוגל עם כל מיני שטיקים, שנכון להיום זה אפשרי, אך לזמן מוגבל מאוד!
וכאן הקשר להצעות שרצות היום בשוק, אותם חברות מחייבות ללקוח, לצורך העניין לניר עורך דין פלילי, שיופיע בעמ' ראשון במספר מילות מפתח כגון "עורך דין פלילי, "עורכי דין פליליים" "עורך דין פלילי במרכז" - מה שהם עושים ככל הנראה, הם יקדמו אותו בעמוד ראשון מהר מאוד, יתקשרו לעדכן אותו שהוא בעמוד הראשון במקומות מצויינים, ויתחילו לזרום הלקוחות למשרדו.
אך קיים סיכון שגוגל יעלה עליהם ואז ..! המכה תהיה כואבת, והאתר יעוף לעמ' 200 בערך.
והרי אתם מחוייבים לאותם חברות לשנה בדרך כלל .. כלומר יש פה סיכון וגדול שכספכם יתבזז סתם.
לסיכום, א-י-ן ק-י-צ-ו-ר-י ד-ר-ך.
ומי שמבטיח לכם קיצורים, כנראה הוא מחפש בעצמו על חשבונכם קיצור דרך אל הבנק" .
בברכה
משה 
ייעוץ עסקי 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שימוש ב- SWOT ככלי שיווקי/ אסטרטגי לעסק קטן

שרות לקוחות כמפתח להצלחת העסק שלך

ייעוץ עסקי - בידול שיווקי