השנה אני יורד מהגדר!!!


הרבה זמן ישבתי על הגדר מבחינה חברתית, לא התנדבתי למיזמים חברתיים ולא הייתי חלק מהתורמים לכל הנזקקים לפני כל חג. 
הרגשתי שזה פשוט לא מתאים לי . 
לפני חודש נחשפתי לפרויקט חברתי שתפס אותי מיד - פיתוח יזמות זעירה שמטרתה להוביל נשים החיות בגבול העוני לעצמאות כלכלית ע"י פיתוח עסקים זהירים בחסות ארגון "לתת".
פניתי לארגון והצעתי להם את עזרתי לקידום הפרויקט והתוצאה לפניכם ...
אז השנה החלטתי לרדת מהגדר ולהתנדב.
לתת מהידע מהזמן ומהניסיון שלי בייעוץ עסקי לאותם יזמיות שבפרויקט, מתוך אמונה שיזמות ופיתוח עסקים היא הדרך הנכונה להוציא נשים אלו ממעגל העוני וכך לשפר את חייהן.
אני פונה לעמיתי, קאוצ'רים, יועצים עסקיים, מעצבים , בוני ומקדמי אתרים, מומחים בשיווק באינטרנט, מפיקי וידיאו, אנשי תוכן, בתי דפוס, ועסקים נוספים שיכולים לעזור ליזם חדש להצליח ולפרוח להצטרף אלי ליוזמה וללוות עסקים ויזמים בהתנדבות.
מי שמועניין בפרטים נוספים מוזמן להשאיר לי הודעה בפרטי או לשלוח פרטים למיילים המופעים בפלייר.
רציתי להודות לכמה אנשים שעזרו לי להוציא את המיזם לפועל, שרון שנהר, לימור ברעם, אורן גביש ומירן פחמן ובעיקר ליעל עובדיה מאירגון "לתת"
אז שתהיה לכולם שנה טובה, שנה של עשייה ושל הצלחה!
חג שמח
משה הרשקו




תגובות

  1. מצרף לינק לאתר של ארגון לתת לפרטים נוספים:
    http://www.latet.org.il/Index.asp?CategoryID=94
    חג שמח
    משה הרשקו
    forward
    ייעוץ עסקי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שימוש ב- SWOT ככלי שיווקי/ אסטרטגי לעסק קטן

שרות לקוחות כמפתח להצלחת העסק שלך

ייעוץ עסקי - בידול שיווקי