פרסום חיובי

כחלק מתהליך של ייעוץ עסקי שיווקי אני ממליץ להתייחס לצד החיובי, ולא לשלילי כשאתם מפרסמים את השרות/המוצר שלכם. 
לדעתי לאורך זמן זה מביא לתוצאות טובות יותר.


למשל: 
  • פרסמי עור זוהר, לא את הקמטים שאת מציעה לסלק
  • דבר ועל העתיד הטוב, ולא על ההווה הגרוע 
  • אמרו לקהל היעד שלכם מה לעשות, לא ממה להימנע
  • "פרסום - לפני ואחרי" זו טעות לדעתי.  הלקוחות שלכם הרי מכירים היטב את ה-"לפני".


אשמח לשמוע את דעתכם בנושא, ואם יש לכם דוגמאות לפרסום חיובי במקום שלילי, מוזמנים לשתף ..





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שימוש ב- SWOT ככלי שיווקי/ אסטרטגי לעסק קטן

האם המדינה עוזרת לעסקים קטנים ....