פרסום חיובי
כחלק מתהליך של ייעוץ עסקי שיווקי אני ממליץ להתייחס לצד החיובי, ולא לשלילי כשאתם מפרסמים את השרות/המוצר שלכם.
לדעתי לאורך זמן זה מביא לתוצאות טובות יותר.
למשל:
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא, ואם יש לכם דוגמאות לפרסום חיובי במקום שלילי, מוזמנים לשתף ..
לדעתי לאורך זמן זה מביא לתוצאות טובות יותר.
למשל:
- פרסמי עור זוהר, לא את הקמטים שאת מציעה לסלק
- דבר ועל העתיד הטוב, ולא על ההווה הגרוע
- אמרו לקהל היעד שלכם מה לעשות, לא ממה להימנע
- "פרסום - לפני ואחרי" זו טעות לדעתי. הלקוחות שלכם הרי מכירים היטב את ה-"לפני".
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא, ואם יש לכם דוגמאות לפרסום חיובי במקום שלילי, מוזמנים לשתף ..
תגובות
הוסף רשומת תגובה