בלוג שמטרתו לקדם עסקים, לעזור ליזמים להקים עסקים חדשים ולעסקים קיימים לגדול ולצמוח.
ייעוץ עסקי עושים רק עם מומחים
קבל קישור
Facebook
X
Pinterest
אימייל
אפליקציות אחרות
פורוורד – חברת ייעוץ עסקי מובילה בישראל. מאות הצלחות של ליווי עסקים. בקרו באתר למידע על ייעוץ כלכלי עסקי. צרו קשר והתחילו היום מוזמנים לצפות בסרטון תדמית שלנו:
מודל SWOT הוא מודל נפוץ לתכנון יעדיו של עסק ולתכנון מהלכים. בכל עסק ישנם גורמים פנימיים וחיצוניים שיכולים לקדם אותו או להצר את צעדיו. מטרתו של כל בעל עסק היא לזהות את כל אחד מן הגורמים הללו ויותר כך- לדעת איך לנצל הפרמטרים החיוביים- החיצוניים או הפנימיים כגורם מניע, כזה שיתן רוח גבית לעסק וימנף אותו וכיצד למזער נזקים או לצפות את הפרמטרים השליליים- החיצוניים והפנימיים. במאמר נפרט על כל אחד מארבעת הפרמטרים המרכיבים את המודל וכיצד ניתן לנצל אותו או לחילופין להתמודד איתו. מודל זה מהווה כלי משמעותי מאד בתהליך ה ייעוץ העסקי ומאפשר קבלת החלטות משמעותיות לגבי האסטרטגיה העסקית שלך העסק. אז מה המטרות של ה - SWOT ? להגדיר ולקבוע את האסטרטגיה השיווקית של העסק מאפשר לנו לבדוק ולהגדיר את היתרון התחרותי של העסק מאפשר לנו להעריך את סיכוייו של העסק להצליח אפשר לנו לטפל ביתרונות שלנו ולמנף אותם מאפשר לנו לטפל בחסרונות שלנו ושל העסק ולמנף אותם ליתרון מאפשר זיהוי הזדמנויות בשוק מייצר לעסק תהליך עבודה תיאור התהליך : לסיכום, אני ממליץ לכל עסק ובעיקר לעסקים קטנים ...
איך להפוך כל שיחת טלפון נכנסת לשיחת מכירה ? על-מנת להפוך כל שיחת טלפון נכנסת מלקוח לשיחת מכירה, חייבים להקפיד על מספר כללים: 1. יצירת 'כימיה' עם הלקוח. כמו בכל שיחת מכירה, אם לא תיווצר כימיה עם הלקוח סיכויי המכירה קטנים מאוד. אחת הדרכים הבסיסיות ליצור 'כימיה' עם הלקוח בשיחת טלפון היא לשקף לו בחזרה את עיקרי הדברים שהוא אמר, עדיף תוך שימוש במילים שהוא אמר. ("אתה אומר שלדעתך החשבון שגוי...", "את רוצה לדעת מתי דוקטור X מקבל.") 2. לטפל בנושא לשמו התקשר הלקוח. טיפול נכון כולל גם עדכון הלקוח לגבי הפעולות שנעשות, או לגבי פעולות עתידיות והבטחה לדווח לו כשדברים יעשו. ("בצעתי הזמנת עבודה עבורך למחר לפני הצהריים. זה בסדר אם אתקשר מחר אחרי הצהריים לוודא שהכל טופל לשביעות רצונך?") 3. לשאול שאלות המכוונות לזיהוי צרכים לא מסופקים. מטרת שאלות אלה היא לאפשר לטלפן להציע רק שירותים או מוצרים שיש סבירות גבוהה שהלקוח יזדקק להם. באופן כזה מונעים היווצרות של תחושה של "דחיפת" מוצרים או שירותים. ("מר X, האם אתם גולשים באינטרנט?" אם הת...
לדעתי היא עוזרת רבות, רק לא תמיד בעלי העסקים יודעים על כך ... בעלי עסקים רבים אינם מודעים לעזרה שהם יכולים לקבל מהמדינה במגוון תחומים . החל מ ייעוץ עסקי וחונכות עסקית ועד מתן הלוואות וכו' .. הסוכנות לעסקים קטנים שבמשרד התעשייה והמסחר אחראית על קידום העסקים הקטנים בארץ, עושה לדעתי דברים יפים מאד שלא מגיעים מספיק לידי הציבור בכלל ובעלי העסקים בפרט. למשל, בימים אלו משיקה הסוכנות שרות מדהים בעיני, מדריכים לניהול העסק בתחום הפיננסי, השיווק ועוד . המדריכים חינמיים וחופשיים להורדה ע"י כל אחד . מומלץ ושימושי ביותר ! את הקמפיין לשרות מוביל יובל המבולבל, אבל אל טעו מדובר בשרות רציני מאד לעסקים קטנים באשר הם! ואני אומר, לא תקחו מתנה מיובל המבולבל ... בהצלחה! להלן לינק לאתר ולשרות של הרשות לעסקים קטנים : http://lapam.pas-rahav.com/tamat/success/?ref=NOSOURCE&BID=26610
תגובות
הוסף רשומת תגובה